Για όσους ζουν σε άλλο πλανήτη και δεν το ξέρουν ακόμα τα Elder Scrolls γίνονται MMO. Για την ακρίβεια το επόμενο Elder Scrolls θα είναι ΜΜΟ. Μέχρι τώρα έχουν υπάρξει διάφορες πληροφορίες από διάσπαρτες συνεντεύξεις που μας έχουν δώσει μια αρχική εντύπωση για το παιχνίδι . Περιμένουμε με ανυπομονησία την επίσημη παρουσίαση του game στην Ε3 στις 6 Ιουνίου καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει video με gameplay παρά μερικά σκόρπια screenshoots . Μέχρι λοιπόν να πάρουμε μια ουσιαστική πρώτη εικόνα ας κάνουμε μια περίληψη του τί γνωρίζομε έως τώρα. Πηγές είναι Game Informer, PC Gamer και άλλα .
-Θα κυκλοφορήσει το 2013 για PC και MAC
-Παραγωγή ZeniMax Online Studios
-MMORPG
-250 άτομα δουλεύουν για την παραγωγή του
-Η παραγωγή άρχισε το 2007
-Το παιχνίδι θα είναι πλήρως voice acted
-Προοπτική 3ου προσώπου (Κλασσικού ΜΜΟRPG)
-Το παιχνίδι θα χρησιμοποιεί skill bar όπως όλα τα κλασσικά MMOs
-Αρχικά ακούστικε ότι τα γραφικά θα στηρίζονται στην Hero Engine MMOs όπως το RIFT και το SWTOR. Σε συνέντευξη οι υπεύθυνοι παραγωγής είπαν ότι απλά χρησιμοποίησαν την Hero Engine σαν εργαλείο σχεδιασμού. Αναμένουμε ...
-Δεν θα μπορείς να είσαι vampire ή warewoolf
-To Crafting, alchemy, και soul stones θα υπάρχουν αλλά σε άγνωστη ακόμα μορφή
-Θα υπάρχει Daedric Princes όπως ο Molag Bal καθώς και κύριος ανταγωνιστής Vaermina, "whose sphere of influence extends to the dream world and the nightmares of mortals", along with some unnamed others"
-Θα υπάρχουν πολλές πόλεις όπως Imperial City, Windhelm, Daggerfall, Sentinel, Mournhold, Ebonheart, Elden Root, Shornhelm, Evermore, Riften, και πολλές άλλες
-Θα υπάρχουν mounts αλλά όχι flying mounts
-Το Fast travel θα εξυπηρετείτε από wayshrines που θα παίζουν το ρόλο και των ressurection point,
-Μάλλον δεν θα υπάρχουν δράκοι .......
-Το Sneaking θα υπάρχει αλλά με τι μορφή άγνωστο
-Στην παρούσα φάση δεν υπάρχουν ομιλούντα pets
-Δεν θα υπάρχουν player houses
-Δεν θα υπάρχει NPC romance ή γάμοι
-"It needs to be comfortable for people who are comign in from a typical massively multiplayer game that has the same control mechanisms, but it also has to appeal to Skyrim players."
-Features most of Tamriel including Skyrim, Morrowind, Summerset Isle, and Elseweyr.
-"Not all provinces are included in their entirety; Zenimax Online is keeping large areas inaccessible to save them for use as expansion content. Nonetheless, every major area is represented to some extent."
-Σαν παράδειγμα να ανφέρουμε ότι το Windhelm θα υπάρχει πλήρως στο παιχνίδι, αλλά το Winterhold δεν θα υπάρχει κατά την κυκλοφορία launch.
-Υπάρχουν τρία player factions:
--Ebonheart Pact: The Nords, Dunmer, and Argoninans
--Aldmeri Dominion: Altmer, Bosmer, and Khajit
--Daggerfall Covenant: Bretons, Redguard, and Orcs
-"Recreateing the freedom Elder Scrolls players expect within the World of Warcraft-style mechanics Zenimax Online is using for this MMO would be impossible without changing the way that players interact with the world."
-Το παιχνίδι χρησιμοποιεί σχεδιασμό χωρίς συγκεκριμένο HUB
-Για παράδειγμα δεν χρειάζεται να μιλήσετε με έναν NPC και να πάρετε ένα quest που να σας λέει τι θα κάνετε αλλά απλά μπορείτε να σκοτώσετε όλους τους necromancers μιας περιοχής και το shade που θα απελευθερώσετε στο τέλος θα σας ανταμείψει
-Για να βοηθηθείτε με τα προηγούμενα events θα υπάρχουν NPC για να σας κατευθύνουν .
-Το game χρησιμοποιεί κλασσικά MMORPG standards όπως classes, experience points και άλλες παραδοσιακές μεθόδους εξέλιξης χαρακτήρα
-Ο κόσμος θα είναι πολύ μεγαλύτερος από το Skyrim
-Θα μπορείτε να εξερευνήσετε σχεδόν ότι βλέπετε
-Το παιχνίδι εξελίσσεται 1000 χρόνια πρίν το Skyrim
-ΔΕΝ μπορείτε να κάνετε master το κάθε discipline
-Οι imperials είναι εχθροί και των τριών factions και ηγούνται από την οικογένεια Tharn και τον King of Worms Mannimarco που δολοπλοκούν σχαδιάζοντας πως θα κατακτήσουν όλη την Tamriel
-ΟΜΩΣ ο Mannicmarco δολοπλοκεί επίσης με τον Daedric prince Molag Bal για να καταλάβει τον κόσμο πίσω από την πλάτη του Tharn
-Επίσης η ψυχή σας ήδη ανήκει στον Molag Bal και για αυτό μπορείτε να επιστρέφεται μετά από κάθε σας θάνατο. Η αρχική ιστορία έχει να κάνει με την προσπάθειας σας να πάρετε την ψυχή σας πίσω
-Για να φτάσετε στο level θα χρειαστείτε περίπου 120 ώρες
-Η κάθε faction έχει το δικό της leveling content
-Το παιχνίδι θα συμπεριλαμβάνει multy faction PvP όπου θα μάχεστε για την κατάληψη φρουρίων χρησιμοποιώντας πολιορκητικά μηχανήματα . Σε end game θα μπορείτε να συμμετέχετε σε 100 v 100 μάχες. Υπάρχουν ακόμα φάρμες και ορυχεία που θα μπορείτε να καταλάβετε . Τα περισσότερα από τα παραπάνω συμβαίνουν στο Cyrodiil όπου στόχος είναι να καταλάβετε και να διατηρήσετε την Imperial City για να πάρετε faction bonuses. Εαν έχετε παίξει Dark Age of Camelot το όλο σύστημα μάλλον θα σας είναι οικείο. Για όσους δεν το ξέρουν ουσιαστικά όλο το zone είναι μια γιγαντιαία περιοχή PvP με πολλαπλά σημεία ενδιαφέροντος.
-Ο πιο επιτυχημένος PvP παίκτης του faction σας γίνεται Εmperor όποτε καταλαμβάνετε την πρωτεύουσα.
-Το παιχνίδι θα έχει raids και heroic modes dungeons σαν PVE end game,
-Θα υπάρχουν ακόμα instanced "warzone" pvp με σκοπό τα eSports
-Το παιχνίδι θα περιέχει ακόμα high end public dungeons
-Τα public dungeons είναι dungeons που όμως μπορεί να συμμετέχει ο καθένας και όχι μόνο το Party σας.
-Θα υπάρχουν φυσικά και standard instanced dungeons
-Όσο αφορά στο skillbar θα έχετε περιορισμένο αριθμό διαθέσιμων skills που όμως θα μπορείτε να αλλάζετε όποτε θέλετε από όσο skills γνωρίζετε όποτε είστε out of combat
-Τα 2 πρώτα skills εξαρτώνται από το όπλο σας και είναι ουσιαστικά μια light και μια heavy attack με το ενεργό σας όπλο, τα υπόλοιπα εξαρτώνται από το class σας και υπάρχει και ένα ultimate στην τελευταία θέση.
-Το ultimate χρησιμοποιείτε όταν έχετε συγκεντρώσει αρκετό finesse, το οποίο κερδίζεται καθώς πολεμάτε
-Μπορείτε να κάνετε combos με άλλους παίκτες
-Για παράδειγμα ένας rogue μπορεί να βάλει λάδι στο έδαφος και ένας μάγος να του βάλει φωτιά.
-Τα παραπάνω δεν δουλεύουν με τους αντίπαλους, δηλαδή δεν μπορείτε να βάλετε φωτιά σε λάδι αντίπαλου rogue
- Thieves Guild και Dark Brotherhood θα υπάρχουν αλλά με άγνωστη μορφη καθώς η ένταξή τους σε περιβάλλον ΜΜΟ είναι δύσκολη
-Οι NPCs θα συνεργάζονται και θα έχουν player like AI όταν μάχονται μαζί σας
-Η παραγωγός εταιρία αναφέρει ότι θέλει η AI να είναι καλή έτσι τα Mobs σε ένα dungeon αντί να κάθονται και να περιμένουν να τους επιτεθείτε θα σας ορμάνε και θα αντιδρούν στο πώς παιζετε
-Το παραπάνω είναι απλή δήλωση και καμία απόδειξη ή demo δεν υπάρχει
-Το combat model δεν θα είναι real time (action based) λόγω latency
-To combat στηρίζεται σε ένα stamina bar που μπορέιτε να χρησιμοποιείτε για sprint, block, interrupt και να σπάτε CC effects
-To Block είναι στο κέντρο του σχεδιασμού του combat
-H Stamina χρησιμοποιείτε και στο PvP οπότε το stamina management, και η εξάντληση του αντίπαλου stamina, είναι πάρα πολύ συμαντικό
-Θα υπάρχει healing και aggro managment .
Περιμένουμε τα νέα από την Ε3
Stay Tuned Subscribe, Like, Follow
καλή μπουρούχα δείχνει..
ΑπάντησηΔιαγραφή