What's HOT

Ένας Χρόνος MMO Cult GR - Όσα θέλατε να μάθετε και φοβόσασταν να ρωτήσετε ...

Ένα video εξομολόγηση όπου ο Dartmed απαντά σε ότι θέλατε να μάθετε για το MMO Cult GR

WE ARE GOING LIVE !!!!!!!

To ΜΜΟ Cult GR ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ενημερωτικά Game Live Stream Events

Uncut Gameplay

To MMO Cult GR παρουσιάζει μια σειρά από video που σκοπό έχουν να μεταφέρουν αυθεντικές στιγμές gameplay όπως ακριβώς τις βιώνουμε στην καθημερινότητα ενός ΜΜΟ. Διάλογοι τις στιγμής και αυθόρμητες καταστάσεις που έχουν προκύψει από καθημερινό gameplay

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

SWTOR Λασπολογία και αλήθειες


Πρίν από λίγο καιρό δημοσίευσα ένα άρθρο (και γράφω σε πρώτο πρόσωπο γιατί το συγκεκριμένο άρθρο απεικόνιζε προσωπικές απόψεις) στο οποίο ανέφερα την ταπεινή μου άποψη για τους λόγους που οδηγούν το Star Wars The Old Republic σε αποτυχία. Η άποψη αυτή είναι φυσικά υποκειμενική αλλά δεν παύει να στηρίζεται από κάποια στοιχεία  εκ τον οποίων βασικότερο το γεγονός ότι οι server του SWTOR είναι κρανίου τόπος. Πριν από 2 ημέρες δημοσιεύσαμε το 2ο επεισόδιο του Uncut Gameplay με τίτλο "The SWTOR Debate" . Στο video τρία άτομα της ομάδας του ΜΜΟ Cult GR συζητούν για την τωρινή κατάσταση του παιχνιδιού . Το video αν και γενικά έγινε θετικά αποδεκτό προκάλεσε και αντιδράσεις με χαρακτηρισμούς ως λασπολογία. Επιτρέψτε μου λοιπόν να αναφέρω μερικά χαρακτηριστικά στοιχεία.

  Το παιχνίδι κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο. Από την περίοδο του Beta υπήρχαν κάποια θέματα αλλά για λόγους χώρου δεν θα τα αναφέρω καθώς ΟΛΟ το Forum προ της κυκλοφορίας διεγράφη από την BW και ως εκ τούτου δεν μπορώ να κάνω link τίποτα....

Μετά την κυκλοφορία οι παίκτες επισήμαναν διάφορα θέματα που διατάρασσαν την ποιότητα του παιχνιδιού. Τα θέματα αυτά δεν αναφέρονταν ως flame αλλά σαν προτάσεις για βελτίωση καθώς όλοι ήταν χαρούμενοι που είχαν στα χέρια τους το πολύτιμο SWTOR. Παρακάτω θα αναφέρω τα σημαντικότερα με χαρακτηριστικά Links από early posts. Για το κάθε θέμα υπάρχουν πάρα πολλά Posts αλλά για χάριν συντομίας θα παραθέσω χαρακτηριστικά παραδείγματα, όποιος θέλει μπορεί να ανατρέξει και στα υπόλοιπα.

1) Η ύπαρξη καναλιών (Shard) στον κάθε server και μάλιστα με μικρή χωρητικότητα που αποτέλεσμα είχαν να βλέπεις λίγο κόσμο γύρο σου ακόμα και αν βρισκόσουν σε μεγάλη περιοχή , καθώς και class phases που . Να αναφέρω εδώ επίσημη δήλωση από τον Μάρτιο του 2011
 "How much is instanced?
JO: The game is not linear single-player. Alderaan is 7-8 World of Warcraft Zones in size. Phasing is used, but it is not everywhere.
DE: Phasing is used to ensure pivotal plot points are immersive. No lines to fight bosses. Everything to Cloud City an example - Luke goes off to fight Vader alone. (cloud city not mentioned as in game, only as example)"


2) Optimization issues (FPS, anti aliasing, Memory Leak, High Resolution Textures ) και άλλες παιδικές ασθένεις που ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΟ ΕΧΟΥΝ ! Δείτε την απάντηση της BW --> εδώ

3) Linear gaming . Single Game Stracture. 

4) PVP (World PVP, Ilum, , Ilum μετά το 1.1,  Ranked Warzones, Ability Delay )

5) Crafting (Biochem, Slicing ,  και άλλα)

6) PVE (Combat Logs, Raid Bugs, Voice Acting,  Story )

7) Auction House (Galactic Trade Market) , Guild Functionality κτλ

Και πολλά άλλα

Όλα τα παραπάνω αναφέρονται ως θέματα προς συζήτηση που τέθηκαν από την κοινότητα για την βελτίωση του παιχνιδιού. Το βασικό όμως πρόβλημα ποτέ δεν ήταν τα παραπάνω καθώς το κάθε παιχνίδι έχει τα προβλήματά του ειδικά στην αρχή και όπως και να το κάνουμε κανένα παιχνίδι δεν αρέσει σε όλους.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ Η BW ΚΩΦΕΥΕ ΜΟΝΙΜΟΣ ΣΕ ΟΤΙ ΕΛΕΓΕ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Η βασική συμμετοχή των administrators του forum ήταν να κλειδώνουν threads (ειδικά όταν ήταν embarassing) . Όποιος παρακολουθεί και συμμετέχει στο SWTOR από την αρχή ξέρει γιατί μιλάω.

Αρκεί να δείτε μια από τις τελευταίες συνεντεύξεις του Darth Hater διασημότερου Blogger του SWTOR για να καταλάβετε την απογοήτευση κάποιου που μόνο σαν λασπολόγος δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

Μετά από όλα αυτά εμφανίστηκαν τα πρώτα post για μείωση πληθυσμού . H BW συνέχισε να αρνείται να απαντήσει με θάρρος και να ανακάμψει στηρίζοντας όσους ήθελαν (και ακόμα θέλουν) να παίξουν SWTOR,  καταλήξαμε στην πτώση των συνδρομών (που παρά τις αρχικές αναφορές η επίσημη ανακοίνωση ήρθε μήνες μετά ) και σήμερα η BW προσπαθεί με τερτίπια να μας πείσει πάλι ότι οι server δεν είναι τόσο άδειοι όσο φαίνονται .....

Όλα τα παραπάνω έχουν σε μεγάλο βαθμό χαλάσει την εμπειρία των παικτών ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ. 

Το να συζητάμε λοιπόν προσπαθώντας να δούμε αν υπάρχει κάποια λύση και τι είναι αυτό που φταίει πιστεύω ότι είναι όχι απλά δικαίωμα αλλά υποχρέωση μας τουλάχιστον ως καταναλωτές.Εμείς θα συνεχίσουμε να καλύπτουμε το SWTOR Με θέρμη αλλά και με στοιχεία καθώς θέλουμε να πιστεύουμε ότι του αξίζει μια καλύτερη μοίρα.

Τα σχόλια σας ευπρόσδεκτα .

Stay Tuned Subscribe, Like, Follow

2 σχόλια:

  1. συμφωνω με ολα.επισης αυτο που προσωπικα με εχει βασανισει στο παιχνιδι και το χω παρατησει παρολο που ειμαι fan και του SW αλλα και του KOTOR ειναι το economy,δηλαδη το γεγονος οτι μονο ενας ανθρωπος χωρις δουλεια και υποχρεωσεις (που εχει κερδισει το λοττο για να πληρωνει για pc και subs)μπορει να εχει προσβαση σε μεγαλα ποσα ingame credits (δεδομενου του grinding που μπορει να ριξει)για να μπορει να χαρει το παιχνιδι...μην αναφερω το ποσα λεφτα χανεις αν ασχοληθεις σοβαρα με το crafting.
    το αλλο τραγικο σε αυτο το παιχνιδι ειναι το grinding σε συνδιασμο με τους αδειους servers.Δεν γινεται ρε παιδια με χαρακτηρα midgame να εχω σφαξει εκατομυρια τερατα και κακους και καθε πλανητης να εχει και πιο πολλα τερατα και πιο δυσκολα...οι βλακες φτιαξανε ενα παιχνιδι που δεν παιζεται σολο ουτε για πλακα και εχουν αδειους σερβερ και δεν μπορεις να βρεις καποιον να κανεις δυο τρια quests.εχω στην ακρη ποσα heroics ακομα και απο τον narshadaa γιατι ητανε αδειος ο server για πανω απο κανα μηνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως κάτινα πάει να γίνει με το νέο patch... Τσέκαρε τι καινούργιο έρχεται στην video παρουσίαση που κάναμε http://www.youtube.com/watch?v=GN3Gu23E6cE

      Διαγραφή