What's HOT

Ένας Χρόνος MMO Cult GR - Όσα θέλατε να μάθετε και φοβόσασταν να ρωτήσετε ...

Ένα video εξομολόγηση όπου ο Dartmed απαντά σε ότι θέλατε να μάθετε για το MMO Cult GR

WE ARE GOING LIVE !!!!!!!

To ΜΜΟ Cult GR ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ενημερωτικά Game Live Stream Events

Uncut Gameplay

To MMO Cult GR παρουσιάζει μια σειρά από video που σκοπό έχουν να μεταφέρουν αυθεντικές στιγμές gameplay όπως ακριβώς τις βιώνουμε στην καθημερινότητα ενός ΜΜΟ. Διάλογοι τις στιγμής και αυθόρμητες καταστάσεις που έχουν προκύψει από καθημερινό gameplay

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Ο λόγος που παίζω ΜΜΟ - the good old times !


Πολλές φορές αναρωτιέμαι και εγώ γιατί έχω αυτή την προτίμηση στα ΜΜΟ Games. Εδώ και χρόνια δυσκολεύομαι να αφιερώσω χρόνο σε ένα single player game καθώς πολύ γρήγορα όσο καλό και να είναι χάνω το ενδιαφέρον μου.

Η απάντηση είναι πολύ απλή --> group play και μάλιστα αυτό που εγώ αποκαλώ EPIC FRIEND MOMENTS. Οι περισσότεροι από εσάς θα έχουν κάποια ανάμνηση από ένα raid που το ventrilo πήρε φωτιά όταν το Boss έφαγε χώμα μετά από χρονοβόρα και επίπονη ομαδική προσπάθεια. Άλλοι θα θυμούνται ΈΝΑ PVP SIEGE ή ένα alliance fleet combat που τα πάντα είχαν βαφτεί κόκκινα και στο πεδίο της μάχης είχατε μείνει εσείς και λιγοστοί αγαπημένοι και δοκιμασμένοι φίλοι !

Αυτά τα EPIC Moments μου λείπουν τον τελευταίο καιρό . Δυστυχώς πολλά από τα νέα games αδυνατούν να συντηρήσουν το συναίσθημα και ποντάρουν περισσότερο στο casual fun. Καθώς αναμόχλευα τις αναμνήσεις μου είδα πάλι ένα παλιό video που αναπαριστά μια τέτοια στιγμή .

Σημασία δεν έχει το game αλλά με ποιους το μοιράζεσαι .

Peace !

ΥΓ: Δείτε το σε full screen HD Mode με volume και δεν θα χάσετε !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου