What's HOT

Ένας Χρόνος MMO Cult GR - Όσα θέλατε να μάθετε και φοβόσασταν να ρωτήσετε ...

Ένα video εξομολόγηση όπου ο Dartmed απαντά σε ότι θέλατε να μάθετε για το MMO Cult GR

WE ARE GOING LIVE !!!!!!!

To ΜΜΟ Cult GR ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ενημερωτικά Game Live Stream Events

Uncut Gameplay

To MMO Cult GR παρουσιάζει μια σειρά από video που σκοπό έχουν να μεταφέρουν αυθεντικές στιγμές gameplay όπως ακριβώς τις βιώνουμε στην καθημερινότητα ενός ΜΜΟ. Διάλογοι τις στιγμής και αυθόρμητες καταστάσεις που έχουν προκύψει από καθημερινό gameplay

Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Βeta Test Update Μάρτιος


Καθώς λαμβάνω πολλές ερωτήσεις για τα ερχόμενα και τρέχοντα Beta να σας ενημερώσω ποια είναι τα Beta στα οποία συμμετέχω ώστε να ξέρετε περίπου τι να περιμένετε .

Σημείωση : Η παρακάτω λίστα συνεχώς ανανεώνεται προς το καλύτερο (μερικές φορές σε καθημερινή βάση) . Εάν δεν μιλάω για κάποιο game μπορεί να είναι απλά γιατί μου απαγορεύεται από το NDA και προτιμώ να κρατήσω την πρόσβασή μου (και τις μελλοντικές προσβάσεις καθώς υπάρχει και ένα reputation ...) από το να κάνω broadcast κάτι αποκλειστικό έστω και για μία φορά.

Δείτε τη λίστα




Παιχνίδια που μπορώ να προλάβω γιατί είναι εκτός NDA (συμπεριλαμβάνονται και Open Betas)

-Path Of Exile
-Firefall
-War Thunder (Uncut σύντομα....)
-Smite
-Neverwinter (Υλικό μόνο από τα Beta Wekkends καθώς το υπόλοιπο είναι σε closed Beta)
-Defiance (από το ερχόμενο ΣΚ 22-24 Μαρτίου)
-Age of Wushu (US server-version) Περιμένω το UI overhaul για να κάνω preview
-Warframe (Παλαιότερα stream)
-Scarlet Blade (δεν είμαι σίγουρος ακόμα για το NDA και για αυτό δεν έχω δείξει τίποτα ακόμα)

Παιχνίδια που δεν μπορώ να μεταδώσω πληροφορίες ή να προβάλω υλικό καθώς είναι υπό NDA (συμπεριλαμβάνονται εξασφαλισμένες προσβάσεις μελλοντικές)

-Dragon Prophet
-Defiance (έως την άρση του NDA το ερχόμενο ΣΚ)
-Darkfall Unholly Wars
-Star Citizen (Alpha και Beta)
-Shroud of the Avatar (Alpha and Beta)
-Marvel Heroes

Παιχνίδια μου θεωρώ απίθανο να μην καταφέρω να έχω πρόσβαση στην Beta (Never Happened Before... ^^)

-The Elder Scrolls Online
-Archage
-Wildstar
-FFXIV A realm Reborn (Η Enix μου κάνει λίγο τη δύσκολη αλλά θα την καταφέρω ....)

And more to come (Ελπίζω ότι δεν ξέχασα κανένα)

Stay Tuned SubscribeLikeFollow  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου