Σήμερα παρουσιάζουμε το τέταρτο κομμάτι της μη γραμμικής εξέλιξης χαρακτήρα την οποία ισχυρίζεται ότι θα εισάγει το The Secret World. Θέμα του παρόντος άρθρου είναι το η πρόοδος των χαρακτήρων κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού "progression" .
Μην ξεχάσετε να δείτε και τα 3 πρώτα άρθρα της σειράς
Να πούμε εξαρχής ότι εξέλιξη της "δύναμης" των χαρακτήρων δεν θα είναι όπως στα κλασσικά MMO. Οι χαρακτήρες δεν θα ξεκινήσουν κάνοντας damage 5 καταλήγοντας να κάνουν 5000. Εξέλιξη στην "δύναμη" υπάρχει αλλά πολύ πιο οριζόντια από ότι σε άλλα παιχνίδια.
Για να εξηγηθεί καλύτερα το σύστημα της προόδου θα πρέπει αρχικά να μιλήσουμε για experience. Στο κάτω μέρος της οθόνης του user interface υπάρχει η experience bar. Όταν ο παίκτης συμπληρώσει το 1/3 από την μπάρα αυτή θα λαμβάνει ένα ability point. Όταν θα γεμίζει όλη την μπάρα θα λαμβάνει 1 skill point. Πηγές experience (xp) αποτελούν πολλά πράγματα όπως mob kills, pvp, crafting, missions κτλ. Το ποσό xp που χρειάζεται για να κερδίσει κάποιος ένα ability ή ένα skill point είναι σταθερό.
Όσο πιό δύσκολη είναι μια αποστολή ή όσο δυνατότερο είναι ένα mob τόσο περισσότερο το xp που θα δίνουν και άρα όσο περισσότερο προχωρά κάποιος στο παιχνίδι τόσο περισσότερο xp θα παίρνει. Αυτό σημαίνει ότι το να αποκτήσετε όλα τα skills για ένα όπλο από το 1 έως το 10 είναι γρηγορότερο όσο πιο βαθειά βρίσκεστε στο παιχνίδι. Μην ξεχνάτε όμως ότι τα αρχικά skills (ο εξωτερικό κύκλος των abilities, δες εδώ) είναι φτηνά ώστε να είναι ευκολότερο οι παίκτες να πειραματίζονται με διαφορετικά όπλα.
Το παιχνίδι δεν είναι οριζόντιο, αλλά διαφημίζεται ότι είναι πολύ πιο οριζόντιο από τα άλλα MMO. Ο στόχος της οριζόντιας προόδου είναι η διάθεση περισσότερων τοποθεσιών για απόκτηση xp . Σύμφωνα με την ίδια την Funcom: "When you have played through all of the content in the adventure zones, and for arguments sake maxed all your skills, more than half of those zones will still give you xp". Ακόμα η κάθε περιοχή έχει ειδικά σημεία (camps) που προορίζονται για ιδιαίτερα "σκληρούς" παίκτες. Οι ζώνες αυτές θα είναι δύσκολες και θα απαιτούν την συνεργασία πολλαπλών ειδικών sets από abilities για να επιτευχθεί ο στόχος "This is the type of content we design to push people horizontally, asking people to maybe take a step outside their comfort zone and think in new ways."
Η αρχική εμπειρία ενός νέου παίκτη θα είναι περιορισμένη. Οι νέοι παίκτες θα μπορούν να πάνε όπου θέλουν στον κόσμο αλλά η πιθανότητα να εξαϋλωθούν σε ποιο δύσκολες ζώνες είναι παραπάνω από σίγουρη... Θα μπορούν να παλέψουν και να κάνουν damage σε περίπου οποιοδήποτε mob αλλά θα δουν ότι θα κάνουν πολλά "glance" hits (glancing=bad hit/low damage). Τα mobs θα ξεχωρίζουν όσον αφορά στην δυσκολία τους απέναντι σε εσάς μέσω ενός συστήματος χρωμάτων (πράσινο, κίτρινο, κόκκινο). Η σύγκριση αυτή υπολογίζει το σύνολο των skill ώστε να υποθέσει την μέγιστη δυνατότητα του χαρακτήρα. Εάν κάποιος χαρακτήρας καταφέρει να σκοτώσει ένα mob με υψηλό βαθμό δυσκολίας θα κερδίζει ένα xp bonus. Παρόλα αυτά υπάρχει προτροπή οι παίκτες να ακολουθούν τις "story missions" οι οποίες καθοδηγούν τους χαρακτήρες σε ένα ομαλό μονοπάτι "προόδου"...
Το επόμενο άρθρο και τελευταίο αφορά στο "crafting"
Stay Tuned Subscribe, Like, Follow
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου