Άπειρες συζητήσεις γίνονται για τον γραμμικό τρόπο που οι μοντέρνες
κατασκευάστριες εταιρίες των σύγχρονων mmo επιλέγουν
για την εξέλιξη των χαρακτήρων. Είναι κοινά αποδεκτό ότι ο γραμμικός αυτός τρόπος
σε τίποτα δεν ανταποκρίνεται στην φιλοσοφία του RPG που οι
περισσότεροι (ειδικά οι παλαιότεροι) αναζητούν.
Σήμερα ξεκινά μια σειρά από άρθρα με τα οποία θα
προσπαθήσουμε να κάνουμε μια εκ βαθέων ανάλυση του τρόπου εξέλιξης των χαρακτήρων
με τον οποίο η Funcom εξοπλίζει
την νέα της ναυαρχίδα , το πολύ αναμενόμενο “The Secret World (TSW)”.
To TSW ευαγγελίζεται ότι θα εισάγει ένα νέο «ελευθεριακό» και
καθόλου γραμμικό τρόπο εξέλιξης χαρακτήρα με τεράστιο βαθμό ελευθερίας και
δυνατών επιλογών για τον παίκτη. Κάποιοι
ίσως και δειλά να προφέρουν την λέξη “Sandbox”….. Προσπαθώντας να αποφύγω ένα τεράστιο άρθρο θα αναλύσουμε τις παρακάτω κατηγορίες σε
ξεχωριστά άρθρα τις επόμενες ημέρες.
1. Abilities
2. Skills
3. Gear
4. Progression
5. Crafting
1.Abilities
Το TSW δεν έχει
κλάσεις ….! Αλλά έχει 525 ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ abilities. Κάθε ability είναι
πραγματικά unique και κάνει scale μόνο με τα
gear του
χαρακτήρα (δεν υπάρχουν level). Ο κάθε
χαρακτήρας μπορεί να μάθει ΟΛΑ τα abilities. Δεν υπάρχει
κανένα σημείο στο παιχνίδι που ένας χαρακτήρας να πρέπει να διαλέξει συγκεκριμένα
abilities . Όλοι
μπορούν να διαλέξουν ότι θέλουν όποτε θέλουν. Τα abilities τα μαθαίνει ο χαρακτήρας σπαταλώντας ability points τα οποία κερδίζει καθώς κερδίζει το κλασσικό xp. Τα abilities αυτά αφορούν
βασικά όπλα και συνδυάζονται με αυτά. Φυσικά οι χαρακτήρες δεν μπορούν να
τριγυρίζουν με εκατοντάδες abilities γι’ αυτό ο παίκτης καλείτε να επιλέξει κάθε φορά 7 ενεργά (active) και 7 παθητικά (passive) abilities .
Τα abilities επιλέγονται στον Ability Wheel .
Στον τροχό
αυτό επιλέγονται τα abilities από την περιφέρεια προς το κέντρο. Προϋπόθεση για να επιλέξουμε ένα ability που είναι κοντύτερα
στο κέντρο και άρα advanced είναι να έχουμε ξεκλειδώσει (master) όλα τα
βασικά abilities για το
συγκεκριμένο όπλο (14). Τα βασικά abilities είναι σχετικά φτηνά ώστε να επιτρέπονται ο πειραματισμοί με διαφορετικά
όπλα.
Το βασικό στοιχείο είναι ότι η Funcom αναφέρει επί λέξη “We're
asking the players to make this choice, because we don't want everybody to be
able to do everything at the same time. The player should focus his build to do
a few tasks well, and preferably work together with other players in order to
maximise their efficiency. “ Το παραπάνω
quote θέτει βασικά ερωτήματα για τα κατά πόσο
τελικά ελεύθερο είναι το σύστημα .
Ta abilities χωρίζονται σε 2 κατηγορίες builders και finishers. Τα builders παράγουν τα ανάλογο resource για το κάθε όπλο (melee=momentum,
builds on self, starts maxed/ magic=charge, builds on self, starts empty/ranged=focus,
builds on target, starts empty) και τα finishers καταναλώνουν τα resource εκτελώντας δυνατά abilities. Όλα τα resources κάνουν max στο 5 και αυτό βασικά λόγω της δυνατότητας
dual wield. Εάν ας πούμε
κρατάτε ένα rifle και blood magic μαζί τότε το builder ability σας θα “χτίσει” 1 focus και 1 charge! . ΤΑ BUILDERS ΠΑΡΑΓΟΥΝ RESOURCES ΓΙΑ ΟΤΙ ΟΠΛΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΠΛΟ.
Βασικό είναι
να κρατάτε όπλα που παρέχουν SYNERGY ! Υπάρχουν τα εξής είδη Synergy.
1. State synergy
2. Trigger synergy
3. Subtypes
4. Abilities without any weapon
requirement
State Synergy
Αφορά
δευτερεύοντες καταστάσεις που προκαλούνται όταν το βασικό ability απευθύνεται σε στόχο που βρίσκεται
σε ειδική κατάσταση (πχ stunned). Παράδειγμα: ένα ability μπορεί να κάνει damage 100 αλλά
εάν ο στόχος που το δέχεται είναι knocked back τότε κάνει 200 παραπάνω. Παρατίθεται λίστα με διάφορες
καταστάσεις που προκαλούν τα διάφορα όπλα.
·
Hindered
(Root and Snares):
o Assault Rifle
o Elementalism
o Shotguns
o Pistols
·
Afflicted
(DoTs)
o Elementalism
o Assault Rifles
o Fist Weapons
o Blades
o Blood Magic
·
Impaired (Stuns, Knockbacks
and Silences)
o Hammers
o Fist Weapons
o Chaos magic
o Blades
o Blood magic
·
Weakened (Debuffed in any way)
o Hammers
o Chaos Magic
o Pistols
o Shotguns
Triger Synergy
Αφορά synergies που βασίζονται στα βασικά roll (normal
hit, critical, evade hit κτλ), είναι βασικά τα γνωστά proc synergies.
Η παρακάτω
λίστα αφορά όλα τα procs που μπορούν να προκύψουν από τα διάφορα όπλα.
·
Critical Hit
o Elementalism
o Hammers
o Pistols
·
Penetrating
Hit
o Shotguns
o Blades
o Blood Magic
·
Hit (as in non-glancing hits)
o Assault Rifles
o Chaos Magic
o Fist Weapons
·
Block
o Hammers
·
Evade
o Chaos Magic
·
Defence (as in glancing hits)
o Blades
Subtypes
Subtypes είναι abilities που μπορούν να ομαδοποιηθούν σε μία
κατηγορία. Παράδειγμα ο παίκτης μπορεί να επιλέξει να χαρακτηρίσει ένα frontal cone damage ability ως subtype BLAST. Μετά μπορεί μα χρησιμοποιήσει ένα passive ability
για να μετατρέψει όλο το subtype , δηλαδή “All [Blast] abilities now apply a DoT to all targets hit.”. Παρακάτω
είναι λίστα όλων των subtypes και ποια όπλα έχουν πρόσβαση σε αυτές.
·
Chain attacks (1 attack, jumps
between enemies, hits a total of 3)
o Elementalism
o Blood Magic
o Pistols
·
Burst (3, or more, rapid hits
in one)
o Assault Rifles
o Chaos Magic
o Fist weapons
·
Blast (Cone)
o Fist weapons
o Shotguns
o Hammers
·
Strike
(Single target)
o Shotguns
o Elementalism
o Hammers
·
Focus
(Channels)
o Pistols
o Blades
o Blood Magic
·
Frenzy (AoE)
o Assault rifle
o Blades
o Chaos Magic
Abilities without any weapon requirement
Βασικό σε όλο το σύστημα είναι το ότι μόνο τα active abilities έχουν προϋπόθεση
κάποιο συγκεκριμένο όπλο. Έτσι εάν κάποιος θεωρεί ότι έχει βρει το τέλειο crit passive στην κατηγορία Elementalism (magic) είναι ελεύθερος να το
χρησιμοποιήσει και με Pistol/Hammer build του.
Το Serch System επιτρέπει να αναζητούμε abilities εύκολα και γρήγορα
STAY TUNED ! Subscribe, Like, Follow !!
Αψογος οπως παντα..! thx!
ΑπάντησηΔιαγραφή