What's HOT

Ένας Χρόνος MMO Cult GR - Όσα θέλατε να μάθετε και φοβόσασταν να ρωτήσετε ...

Ένα video εξομολόγηση όπου ο Dartmed απαντά σε ότι θέλατε να μάθετε για το MMO Cult GR

WE ARE GOING LIVE !!!!!!!

To ΜΜΟ Cult GR ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ενημερωτικά Game Live Stream Events

Uncut Gameplay

To MMO Cult GR παρουσιάζει μια σειρά από video που σκοπό έχουν να μεταφέρουν αυθεντικές στιγμές gameplay όπως ακριβώς τις βιώνουμε στην καθημερινότητα ενός ΜΜΟ. Διάλογοι τις στιγμής και αυθόρμητες καταστάσεις που έχουν προκύψει από καθημερινό gameplay

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

The Secret World Character Development Εκ βαθέων ανάλυση της «ελευθεριακής» εξέλιξης χαρακτήρα. PART 1 “Abilities”



Άπειρες συζητήσεις γίνονται για τον γραμμικό τρόπο που οι μοντέρνες κατασκευάστριες εταιρίες των σύγχρονων mmo  επιλέγουν για την εξέλιξη των χαρακτήρων. Είναι κοινά αποδεκτό ότι ο γραμμικός αυτός τρόπος σε τίποτα δεν ανταποκρίνεται στην φιλοσοφία του RPG που οι περισσότεροι (ειδικά οι παλαιότεροι) αναζητούν. 

Σήμερα ξεκινά μια σειρά από άρθρα με τα οποία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια εκ βαθέων ανάλυση του τρόπου εξέλιξης των χαρακτήρων με τον οποίο  η Funcom εξοπλίζει την νέα της ναυαρχίδα , το πολύ αναμενόμενο “The Secret World (TSW)”.

To TSW ευαγγελίζεται ότι θα εισάγει ένα νέο «ελευθεριακό» και καθόλου γραμμικό τρόπο εξέλιξης χαρακτήρα με τεράστιο βαθμό ελευθερίας και δυνατών επιλογών για τον παίκτη.  Κάποιοι ίσως και δειλά να προφέρουν την λέξη “Sandbox”….. Προσπαθώντας να αποφύγω ένα τεράστιο άρθρο  θα αναλύσουμε τις παρακάτω κατηγορίες σε ξεχωριστά άρθρα τις επόμενες ημέρες. 

1.      Abilities
2.      Skills
3.      Gear
4.      Progression
5.      Crafting

1.Abilities

Το TSW δεν έχει κλάσεις ….! Αλλά έχει 525 ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ abilities. Κάθε ability είναι πραγματικά unique και κάνει scale μόνο με τα gear του χαρακτήρα (δεν υπάρχουν level). Ο κάθε χαρακτήρας μπορεί να μάθει ΟΛΑ τα abilities. Δεν υπάρχει κανένα σημείο στο παιχνίδι που ένας χαρακτήρας να πρέπει να διαλέξει συγκεκριμένα abilities . Όλοι μπορούν να διαλέξουν ότι θέλουν όποτε θέλουν. Τα abilities τα μαθαίνει ο χαρακτήρας σπαταλώντας ability points τα οποία κερδίζει καθώς κερδίζει το κλασσικό xp. Τα abilities αυτά αφορούν βασικά όπλα και συνδυάζονται με αυτά. Φυσικά οι χαρακτήρες δεν μπορούν να τριγυρίζουν με εκατοντάδες abilities γι’ αυτό ο παίκτης καλείτε να επιλέξει κάθε φορά 7 ενεργά (active) και 7 παθητικά (passive) abilities

Τα abilities επιλέγονται στον Ability Wheel . 


 Στον τροχό αυτό επιλέγονται τα abilities από την περιφέρεια προς το κέντρο. Προϋπόθεση για να επιλέξουμε ένα ability που είναι κοντύτερα στο κέντρο και άρα advanced είναι να έχουμε ξεκλειδώσει (master) όλα τα βασικά abilities για το συγκεκριμένο όπλο (14). Τα βασικά abilities είναι σχετικά φτηνά ώστε να επιτρέπονται ο πειραματισμοί με διαφορετικά όπλα. 

Το βασικό στοιχείο είναι ότι η Funcom αναφέρει επί λέξη We're asking the players to make this choice, because we don't want everybody to be able to do everything at the same time. The player should focus his build to do a few tasks well, and preferably work together with other players in order to maximise their efficiency. Το παραπάνω quote θέτει βασικά ερωτήματα για τα κατά πόσο τελικά ελεύθερο είναι το σύστημα . 

Ta abilities χωρίζονται σε 2 κατηγορίες builders και finishers. Τα builders παράγουν τα ανάλογο resource για το κάθε όπλο (melee=momentum, builds on self, starts maxed/ magic=charge, builds on self, starts empty/ranged=focus, builds on target, starts empty) και τα finishers καταναλώνουν τα resource εκτελώντας δυνατά abilities. Όλα τα resources κάνουν max στο 5 και αυτό βασικά λόγω της δυνατότητας dual wield. Εάν ας πούμε κρατάτε ένα rifle και blood magic μαζί τότε το builder ability σας θα “χτίσει”  1 focus και 1 charge! . ΤΑ BUILDERS ΠΑΡΑΓΟΥΝ RESOURCES ΓΙΑ ΟΤΙ ΟΠΛΑ ΚΡΑΤΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΠΛΟ.
Βασικό είναι να κρατάτε όπλα που παρέχουν SYNERGY ! Υπάρχουν τα εξής είδη Synergy.

1.       State synergy
2.      Trigger synergy
3.      Subtypes
4.      Abilities without any weapon requirement 

State Synergy 

Αφορά δευτερεύοντες καταστάσεις που προκαλούνται όταν το βασικό ability απευθύνεται σε στόχο που βρίσκεται σε ειδική κατάσταση (πχ stunned). Παράδειγμα: ένα ability μπορεί να κάνει damage 100 αλλά εάν ο στόχος που το δέχεται είναι knocked back  τότε κάνει 200 παραπάνω. Παρατίθεται λίστα με διάφορες καταστάσεις που προκαλούν τα διάφορα όπλα.  
·        Hindered (Root and Snares):
o    Assault Rifle
o    Elementalism
o    Shotguns
o    Pistols
·        Afflicted (DoTs)
o    Elementalism
o    Assault Rifles
o    Fist Weapons
o    Blades
o    Blood Magic
·        Impaired (Stuns, Knockbacks and Silences)
o    Hammers
o    Fist Weapons
o    Chaos magic
o    Blades
o    Blood magic
·        Weakened (Debuffed in any way)
o    Hammers
o    Chaos Magic
o    Pistols
o    Shotguns

Triger Synergy 

Αφορά synergies που βασίζονται στα βασικά roll (normal hit, critical, evade hit κτλ), είναι βασικά τα γνωστά proc synergies. Η παρακάτω λίστα αφορά όλα τα procs που μπορούν να προκύψουν από τα διάφορα όπλα.

·        Critical Hit
o    Elementalism
o    Hammers
o    Pistols
·        Penetrating Hit
o    Shotguns
o    Blades
o    Blood Magic
·        Hit (as in non-glancing hits)
o    Assault Rifles
o    Chaos Magic
o    Fist Weapons
·        Block
o    Hammers
·        Evade
o    Chaos Magic
·        Defence (as in glancing hits)
o    Blades

Subtypes

Subtypes είναι abilities που μπορούν να ομαδοποιηθούν σε μία κατηγορία. Παράδειγμα ο παίκτης μπορεί να επιλέξει να χαρακτηρίσει ένα frontal cone damage ability ως subtype BLAST. Μετά μπορεί μα χρησιμοποιήσει ένα passive ability για να μετατρέψει όλο το subtype , δηλαδή  “All [Blast] abilities now apply a DoT to all targets hit.”. Παρακάτω είναι λίστα όλων των subtypes και ποια όπλα έχουν πρόσβαση σε αυτές. 

·        Chain attacks (1 attack, jumps between enemies, hits a total of 3)
o    Elementalism
o    Blood Magic
o    Pistols
·        Burst (3, or more, rapid hits in one)
o    Assault Rifles
o    Chaos Magic
o    Fist weapons
·        Blast (Cone)
o    Fist weapons
o    Shotguns
o    Hammers
·        Strike (Single target)
o    Shotguns
o    Elementalism
o    Hammers
·        Focus (Channels)
o    Pistols
o    Blades
o    Blood Magic
·        Frenzy (AoE)
o    Assault rifle
o    Blades
o    Chaos Magic

Abilities without any weapon requirement 

Βασικό σε όλο το σύστημα είναι το ότι μόνο τα active abilities έχουν προϋπόθεση κάποιο συγκεκριμένο όπλο. Έτσι εάν κάποιος θεωρεί ότι έχει βρει το τέλειο crit passive στην κατηγορία Elementalism (magic) είναι ελεύθερος να το χρησιμοποιήσει και με Pistol/Hammer build του.

Το Serch System επιτρέπει να αναζητούμε abilities εύκολα και γρήγορα 



Στο επόμενο άρθρο αναλύουμε τα SKILLS
 
STAY TUNED ! Subscribe, Like, Follow !!


1 σχόλιο: