Στο τρίτο κομμάτι παρουσίασης της μη γραμμικής εξέλιξης χαρακτήρα με την οποία θα ντεπουντάρει το The Secret World θα αναφερθούμε στο τρόπο με τον οποίο η Funcom έχει επιλέξει να οργανώσει τα "gear".
Μην ξεχάσετε να δείτε και τα 2 πρώτα άρθρα της σειράς
Ο πυρήνας (core) του όπλου θα καθορίζει το είδος του (dagger, hammer κτλ) καθώς και το εάν πρόκειται για όπλo επιθετικό (DPS), αμυντικό (Tank) ή Healing. Επίσης τα όπλα δεν θα χαρακτηρίζονται από το γνωστό 100-120 damage καθώς η Funcom θέλει όλοι (melee και casters) να ενδιαφέρονται το ίδιο για την δύναμη ενός όπλου. Αφού λοιπόν όλοι ξέρουμε ότι οι casters χρησιμοποιούν τα όπλα σαν stat sticks το κάθε όπλο θα φέρει μόνο την τιμή "weapon power" που θα συμμετέχει με τον ίδιο τρόπο σε melee, casted και healing abilities !
Όσο αφορά στα prefixes και suffixes αυτά φέρουν τα δευτερεύοντα stats όπως crit chance, block chance, penetration κτλ. Καθώς οι συνδυασμοί είναι πολλοί οι παίκτες μπορεί να βρούν (η να κατασκευάσουν, βλ part 5 crafting) gear με διαφορετικό ζύγισμα δευτερευόντων stats πχ +100 crit chance ή + 40 crit chance και + evade chance.
Τέλος αργότερα στο παιχνίδι οι παίκτες θα μπορούν να βελτιώνουν τα gear τους προσθέτοντας βελτιώσεις με τη μορφή trigger ή buff όπως πχ
- All [Blast] attacks deal X% more damage
- Whenever you [Block] you get a [Block] buff
- Deal X% more damage with [Shotguns]
- On heal crit on target, add a Heal over Time.
Το επόμενο άρθρο και προτελευταίο αφορά στο "progression"
Stay Tuned Subscribe, Like, Follow
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου