What's HOT

Ένας Χρόνος MMO Cult GR - Όσα θέλατε να μάθετε και φοβόσασταν να ρωτήσετε ...

Ένα video εξομολόγηση όπου ο Dartmed απαντά σε ότι θέλατε να μάθετε για το MMO Cult GR

WE ARE GOING LIVE !!!!!!!

To ΜΜΟ Cult GR ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ενημερωτικά Game Live Stream Events

Uncut Gameplay

To MMO Cult GR παρουσιάζει μια σειρά από video που σκοπό έχουν να μεταφέρουν αυθεντικές στιγμές gameplay όπως ακριβώς τις βιώνουμε στην καθημερινότητα ενός ΜΜΟ. Διάλογοι τις στιγμής και αυθόρμητες καταστάσεις που έχουν προκύψει από καθημερινό gameplay

Σάββατο 14 Απριλίου 2012

The Secret World Character Development Εκ βαθέων ανάλυση της «ελευθεριακής» εξέλιξης χαρακτήρα. PART 3 “Gear”



Στο τρίτο κομμάτι παρουσίασης της μη γραμμικής εξέλιξης χαρακτήρα με την οποία θα ντεπουντάρει το The Secret World θα αναφερθούμε στο τρόπο με τον οποίο η Funcom  έχει επιλέξει να οργανώσει τα "gear".

Μην ξεχάσετε να δείτε και τα 2 πρώτα άρθρα της σειράς

The Secret World Character Development Εκ βαθέων ανάλυση της «ελευθεριακής» εξέλιξης χαρακτήρα. PART 1 “Abilities”

The Secret World Character Development Εκ βαθέων ανάλυση της «ελευθεριακής» εξέλιξης χαρακτήρα. PART 2 “Skills”

Ας ξεκινήσουμε εξηγώντας πως είναι "φτιαγμένα" τα gear στο TSW. Κάθε κομμάτι αποτελείτε από 3 τμήματα 1 prefix, 1 core , 1 suffix. Το κάθε ένα κομμάτι θα φέρει διαφορετικά stats και θα υπάρχουν πολλαπλά διαφορετικά είδη για το κάθε είδος κομματιού δημιουργώντας έτσι έναν μεγάλο δυνατό συνδυασμό διαφορετικών gear στο παιχνίδι . Στα drop από απλά mobs καθώς και από quests θα προκύπτει τυχαία κάποιο  gear μέσω random συνδυασμού των πολλαπλών επιλογών από 1 prefix, 1 core και 1 suffix. Η μόνη περίπτωση προσχηματισμένων gear θα είναι όταν το drop θα αφορά σε dungeon rewards, boss drops , vendors κτλ .  

Ο πυρήνας (core) του όπλου θα καθορίζει το είδος του (dagger, hammer κτλ)  καθώς και το εάν πρόκειται για όπλo επιθετικό (DPS), αμυντικό (Tank) ή Healing. Επίσης τα όπλα δεν θα χαρακτηρίζονται από το γνωστό 100-120 damage καθώς η Funcom θέλει όλοι (melee και casters) να ενδιαφέρονται το ίδιο για την δύναμη ενός όπλου. Αφού λοιπόν όλοι ξέρουμε ότι οι casters χρησιμοποιούν τα όπλα σαν stat sticks το κάθε όπλο θα φέρει μόνο την τιμή "weapon power" που θα συμμετέχει με τον ίδιο τρόπο σε melee, casted και healing abilities !

Όσο αφορά στα  prefixes και suffixes αυτά φέρουν τα δευτερεύοντα stats όπως crit chance, block chance, penetration κτλ. Καθώς οι συνδυασμοί είναι πολλοί οι παίκτες μπορεί να βρούν (η να κατασκευάσουν, βλ part 5 crafting) gear με διαφορετικό ζύγισμα δευτερευόντων stats πχ +100 crit chance ή + 40 crit chance και + evade chance. 

Τέλος αργότερα στο παιχνίδι οι παίκτες θα μπορούν να βελτιώνουν τα gear τους προσθέτοντας βελτιώσεις με τη μορφή trigger ή buff όπως πχ
  • All [Blast] attacks deal X% more damage
  • Whenever you [Block] you get a [Block] buff
  • Deal X% more damage with [Shotguns]
  • On heal crit on target, add a Heal over Time. 
Σκοπός της Funcom με αυτό το σύστημα είναι να δύνεται η δυνατότητα στους παίκτες να αποκτούν ακριβώς τα gear που θέλουν . Το σύστημα αυτό επίσης δένει με την ελευθερία που έχουν οι παίκτες στο να δημιουργήσουν διαφορετικά build και άρα έτσι μπορούν να αποκτήσουν και τα κατάλληλα gear για το build τους κάτι που θεωρείτε πολύ βασικό από τη δομή του TSW.  Τέλος σε περίπτωση που δεν είναι ικανοποιημένοι με κάποιο από τα gear τους μπορούν αργότερα να το παραμετροποιήσουν μέσω του crafting για το οποίο θα μιλήσουμε στο τελευταίο άρθρο της σειράς.  

Το επόμενο άρθρο και προτελευταίο αφορά στο "progression"

 Stay Tuned Subscribe, Like, Follow

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου