What's HOT

Ένας Χρόνος MMO Cult GR - Όσα θέλατε να μάθετε και φοβόσασταν να ρωτήσετε ...

Ένα video εξομολόγηση όπου ο Dartmed απαντά σε ότι θέλατε να μάθετε για το MMO Cult GR

WE ARE GOING LIVE !!!!!!!

To ΜΜΟ Cult GR ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ενημερωτικά Game Live Stream Events

Uncut Gameplay

To MMO Cult GR παρουσιάζει μια σειρά από video που σκοπό έχουν να μεταφέρουν αυθεντικές στιγμές gameplay όπως ακριβώς τις βιώνουμε στην καθημερινότητα ενός ΜΜΟ. Διάλογοι τις στιγμής και αυθόρμητες καταστάσεις που έχουν προκύψει από καθημερινό gameplay

Κυριακή 8 Απριλίου 2012

Guild Wars 2: αναλύοντας το Crafting

To crafting αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο σε κάθε mmorpg και μάλιστα για πολλούς αποτελεί το βασικό λόγο που παίζουν το παιχνίδι. Στο σημερινό άρθρο θα προσπαθήσω να αναλύσω τη μέθοδο που έχει επιλέξει η Arena NET για το crafting στο Guild Wars 2.

 Disciplines

Στο Guild Wars 2 υπάρχουν 8 κατηγορίες crafting που ονομάζονται disciplines και οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν από αυτές ελεύθερα. Τα disciplines αυτά είναι :
  • Weaponsmith – Weaponsmiths craft melee weapons, such as swords, axes and hammers.
  • Huntsman – Huntsmen craft ranged weapons like bows and pistol, as well as torches and warhorns.
  • Artificer– Artificers craft magical weapons such as staves and scepters.
  • Armorsmith – Armorsmiths craft heavy armor pieces.
  • Leatherworker – Leatherworkers craft medium armor pieces.
  • Tailor – Tailors craft light armor pieces.
  • Jewelcrafter – Jewelcrafters craft jewelry, such as rings and necklaces.
  • Cook – Cooks can prepare food which characters can eat for temporary combat buffs.
Επιπλέον ο κάθε crafter μπορεί να κατασκευάζει βελτιώσεις (upgrades) για τα gear του όπως πχ ένας weaponsmith μπορεί να κατασκευάσει μια λαβή (handle) για τα όπλα του που να τους δίνει την πιθανότητα να δηλητηριάσουν τον αντίπαλο για extra damage (chance on hit to poison enemy) .
Οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν 2 disciplines κάθε φορά, αλλά μπορούν ελεύθερα να αλλάζουν disciplines όποτε θέλουν επισκεπτόμενοι τον master crafter npc που υπάρχει σε κάθε μεγάλη πόλη . Όταν ο παίκτης αλλάζει discipline ότι progression και recipe ξέρει δεν χάνεται και αν στο μέλλον αποφασίσει να ξαναεπιστρέψει στο ίδιο discipline τότε επιστρέφει στο ίδιο ακριβώς σημείο που το άφησε. Το μόνο μειονέκτημα είναι το ότι όσο πιο προχωρημένο είναι ένα discipline (leveled) τόσο πιο ακριβό είναι να επιστρέψεις σε αυτό .  Το κόστος μεταπήδησης από high level discipline σε high level discipline είναι προφανές ότι υπάρχει για να αποτρέψει εκμετάλλευση του συστήματος από hard core crafters. 

Gathering

Όλα τα crafting συστήματα έχουν συνδέονται άμεσα με ένα gathering σύστημα για τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούν. Στο Guild Wars 2 οι πρώτες ύλες αποκτούνται με 3 τρόπους . 

·         Salvaging kits : Παρέχονται από vendors και επιτρέπουν την διάλυση όποιου “gear” δεν είναι χρήσιμο σε πρώτες ύλες

·         Looting : Κάθε φορά που κάνετε loot έχετε την πιθανότητα να αποκτήσετε χρήσιμες πρώτες ύκλες 

·         Harvesting: Το κλασσικό gathering από nodes (plants, veins, ores…) σε όλο τον κόσμο. 

Όλοι οι παίκτες μπορούν να μαζέψουν (gather) οποιοδήποτε υλικό από τον κόσμο και δεν υπάρχουν gathering skills ούτε levels (οπότε δεν χρειάζεται να γυρνάτε ως high level char γύρω γύρω στη noobland ανεβάζοντας skill…). Ακόμα περισσότερο το κάθε Node δεν είναι «μοναδικό»! Όλοι οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν to ίδιο node και δεν θα χρειάζεται να γίνεται χαμός για ένα σπάνιο node καθώς όλοι θα μπορούν να το clickaroun ! Τέρμα το node stealing λοιπόν και αυτό γίνεται με πρόθεση από την Arena NET.  

Andrew McLeod Game Designer
 We decided to make gathering available for all characters for a couple major reasons.  First, we wanted gathering nodes to be sought after by every player, so that when players are grouped together they don’t need to feel guilty by making the group wait for them while they run off after an ore vein on the side of the road.  Secondly, gathering professions are often used for economic gain, through selling materials to other players, and we didn’t want crafters to have to sacrifice their economic potential in order to be able to craft gear for themselves and friends.”



Crafting

To crafting γίνεται σε ειδικά σημεία στις μεγάλες πόλεις που ονομάζονται “working benches”. Υπάρχουν διαφορετικά working benches για κάθε task (κάτι σαν το Aion για όποιον θυμάται) , έτσι οι παίκτες θα βρουν woodworking bench, anvil κτλ. Κάνοντας click πάνω σε ένα crafting bench ανοίγει ένα interface στο οποίο μπορούμε να συνδυάσουμε διάφορα υλικά με σκοπό να κατασκευάσουμε διάφορα πράγματα (συνδυάζουμε έως 4 υλικά) . 

Στην αρχή μερικές βασικές συνταγές μαθαίνονται από τον crafting trainer ενώ λίγες μπορούν να αποκτηθούν ως loot. Η καινοτομία στο σύστημα όμως προέρχεται από το ότι εάν όταν τοποθετούμε υλικά στο crafting interface δεν ξέρουμε την συνταγή , ο συνδυασμός τον υλικών ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΗΨΟΥΜΕ ! Το σύστημα αυτό επιτρέπει τον πειραματισμό με διάφορα υλικά στην προσπάθεια να ανακαλύψουμε πολλές διαφορετικές και καλύτερες συνταγές .

  Andrew McLeod Game Designer
«We decided to go with a discovery system for learning recipes so as to allow crafters to distinguish themselves.  When there is a static list of recipes learned from a trainer, every character with that crafting discipline is the same.  However, with a discovery system, players that spend time and effort on their crafting disciplines have a way to distinguish themselves.»

Τα level του crafting ανεβαίνουν χρησιμοποιώντας ένα experience σύστημα και έτσι κάθε φορά που κάνετε craft κερδίζεται points. Σκοπός είναι να μην χρειάζεται ο παίκτης να κατασκευάσει κάτι που το θεωρεί άχρηστο καθώς κάνει leveling. Όλα ta disciplines κάνουν max στα 400 points.

Σύντομα το άρθρο αυτό θα εμπλουτιστεί με το ανάλογο video. Έως τότε περιμένω σχόλια , ερωτήσεις, απορίες ώστε συγκεντρώνοντας τα να κατευθύνω την συλλογή πληροφοριών .

Stay Tuned , Subscribe, Like. Follow !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου