What's HOT

Ένας Χρόνος MMO Cult GR - Όσα θέλατε να μάθετε και φοβόσασταν να ρωτήσετε ...

Ένα video εξομολόγηση όπου ο Dartmed απαντά σε ότι θέλατε να μάθετε για το MMO Cult GR

WE ARE GOING LIVE !!!!!!!

To ΜΜΟ Cult GR ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα ενημερωτικά Game Live Stream Events

Uncut Gameplay

To MMO Cult GR παρουσιάζει μια σειρά από video που σκοπό έχουν να μεταφέρουν αυθεντικές στιγμές gameplay όπως ακριβώς τις βιώνουμε στην καθημερινότητα ενός ΜΜΟ. Διάλογοι τις στιγμής και αυθόρμητες καταστάσεις που έχουν προκύψει από καθημερινό gameplay

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

The Secret World Character Development Εκ βαθέων ανάλυση της «ελευθεριακής» εξέλιξης χαρακτήρα. PART 2 “Skills”






Στο προηγούμενο άρθρο The Secret World Character Development Εκ βαθέων ανάλυση της «ελευθεριακής» εξέλιξης χαρακτήρα. PART 1 ασχοληθήκαμε με τα "abilities" . Συνεχίζοντας την ανάλυση της ανάπτυξης των χαρακτήρων από το "The Secret World" σήμερα θα ασχοληθούμε με τα "Skills" .


 Οι παίκτες του TSW  εκτός από την απόκτηση πολλών abilities θα κλιθούν να αναπτύξουν επίσης weapon και talisman skills . Τα talisman αρχικά λέγονταν "chakra" αλλά η Funcom επέλεξε να αλλάξει την ονομασία σε talisman καθώς προτίμησε οι παίκτες να έχουν την αίσθηση ότι εξοπλίζονται με κάτι "φυσικό"... Τα talisman πάντως δεν είναι ορατά πάνω στον χαρακτήρα και δεν παίζουν κανένα ρόλο στην εμφάνισή του . Τα skills βοηθούν έναν παίκτη να ειδικευτεί σε ένα όπλο , ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ SKILLS ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΠΛΑ . Τα skills ξεκινούν στην τιμή 1 και καταλήγουν στο 10 ως μέγιστο . Όλα τα όπλα έχουν 2 ρόλους όπου ο ένας είναι πάντα damage dealing!

Παρακάτω παρουσιάζεται λίστα με όλα τα όπλα και τους ρόλους τους .
  • Hammers
    • Damage
    • Survivability (Mitigation, Health)
  • Blades
    • Damage
    • Survivability (High defence rating)
  • Fist Weapons
    • Damage
    • Healing (HoTs)
  • Pistols
    • Damage
    • Support (Cleanse, debuffs, pets)
  • Shotguns
    • Damage
    • Support (Crowd Control, mitigation boosts)
  • Assault Rifles
    • Damage
    • Healing (Leech healing)
  • Elementalism
    • Damage
    • Support (Turrets, Crowd Control)
  • Chaos Magic
    • Damage
    • Survivability (Evade)
  • Blood Magic
    • Damage
    • Healing (Absorb barriers)
 Παραθέτοντας τα λόγια της ίδιας της Funcom

"We don’t want players to just go to the auction house, buy the best gear and be able to equip it. We want to require the player to spend some time with each weapon they want to max, to ensure a nice progression, but also player skill."

 Καθώς οι παίκτες θα προχωρούν μέσα στο παιχνίδι θα τοποθετούν πόντους στον έναν ή και στους 2 ρόλους του όπλου που χρησιμοποιούν . Αυτοί οι πόντοι θα βελτιώνουν την ικανότητα του παίκτη στο συγκεκριμένο όπλο ενώ θα αποτελούν και προαπαιτούμενο για την χρήση του όπλου. Tο γενικό skill του όπλου θα καθορίζεται από το μέγιστο skill που έχει ο παίκτης σε κάποιον ρόλο. Παράδειγμα εάν κάποιος έχει skill 6 σε Sword Survivability και 3 σε Sword Damage τότε το Sword skill του είναι 6 και μπορεί να χρησιμοποιεί swords level 6.


Τέλος καθώς αυξάνονται τα skill δίνεται η δυνατότητα και για κάποια bonus τα οποία είναι ειδικά για κάθε όπλο . Παραδείγματα :
  • Blades Survivability: Every time an enemy glances you (lands a glancing hit/bad hit) you get [X]% of the damage dealt to you back as healing.
  • Hammers Damage: Your Hammer abilities build up momentum. When the momentum reaches max (5) your next Hammer ability will deal [X]% more damage.
  • Pistols Damage: All your pistol abilities have [X]% chance to deal an additional hit for 50% damage. 

Το επόμενο άρθρο θα είναι αφιερομένο στα GEAR !


 Stay Tuned Subscribe, Like, Follow





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου